Co budete mít na starosti:
- Administrativní podpora vedení organizace (vyřizování pošty, evidence dokumentů, správa smluv, organizace schůzek, služebních cest, příprava podkladů)
- Správa spisové služby organizace (e-spis)
- Komunikace s úřady, institucemi, partnery a dodavateli
- Zajištění chodu kanceláří týmu (objednávky kancelářských potřeb, správa kalendáře, příprava podkladů pro porady, zápisy z porad)
- Zpracování a evidence faktur, pomoc se základní účetní agendou, kontrola dokladů
- Pomoc při zpracování jednoduchých ekonomických výkazů a reportů
- Další administrativní a organizační úkoly dle potřeb organizace
Jaké znalosti a dovednosti očekáváme:
- Minimálně SŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- Zkušenost na obdobné pozici minimálně 2 roky
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel a Word)
- Pečlivost, samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se novým věcem
- Komunikační a organizační schopnosti
- Základní orientaci v účetních dokladech a ochotu učit se ekonomické agendě
- Dobrou znalost českého a základní anglického jazyka
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka
- Vztah k současnému umění výhodou
Co nabízíme:
- Práci na hlavní pracovní poměr s možností nástupu ihned, případně dle domluvy
- Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv a rozmanitá pracovní náplň
- Nebudete „vrženi do vody“, ale i po dobu půl roku vám bude oporou kolegyně, která tuto pozici vykonávala a přechází na pozici novou.
- 5 týdnů dovolené
- 5 sick days
- Vstupy na kulturní akce PLATO a výstavy institucí ICOM
- Práci v centru ostravského kulturního dění
Ohodnocení:
- V závislosti na délce doložitelné praxe, 9. platová třída, po zapracování možnost osobního příplatku.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s vaší aktuální fotografií a motivační dopis do 8.6. 2025 na email: aneta.skulinova@plato-ostrava.cz.
Do předmětu e-mailu uveďte VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ: Asistentka / Asistent.
Vaše materiály si pečlivě prostudujeme a v případě zájmu si vás nejpozději do 30. 6. 2025 pozveme na osobní schůzku.