Hledáme asistenta/tku vedení organizace a ekonomického oddělení

 

Do našeho týmu hledáme spolehlivého a pečlivého člověka, který nejen že umí být „pravou rukou“, ale baví ho to stejně jako komunikace s lidmi. V dynamickém prostředí by se měl cítit jako ryba ve vodě.

Co budete mít na starosti:

  • Administrativní podpora vedení organizace (vyřizování pošty, evidence dokumentů, správa smluv, organizace schůzek, služebních cest, příprava podkladů)
  • Správa spisové služby organizace (e-spis)
  • Komunikace s úřady, institucemi, partnery a dodavateli
  • Zajištění chodu kanceláří týmu (objednávky kancelářských potřeb, správa kalendáře, příprava podkladů pro porady, zápisy z porad)
  • Zpracování a evidence faktur, pomoc se základní účetní agendou, kontrola dokladů
  • Pomoc při zpracování jednoduchých ekonomických výkazů a reportů
  • Další administrativní a organizační úkoly dle potřeb organizace

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme:

  • Minimálně SŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
  • Zkušenost na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel a Word)
  • Pečlivost, samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se novým věcem
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Základní orientaci v účetních dokladech a ochotu učit se ekonomické agendě
  • Dobrou znalost českého a základní anglického jazyka
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka
  • Vztah k současnému umění výhodou

Co nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr s možností nástupu ihned, případně dle domluvy
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv a rozmanitá pracovní náplň
  • Nebudete „vrženi do vody“, ale i po dobu půl roku vám bude oporou kolegyně, která tuto pozici vykonávala a přechází na pozici novou.
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 sick days
  • Vstupy na kulturní akce PLATO a výstavy institucí ICOM
  • Práci v centru ostravského kulturního dění

Ohodnocení:

  • V závislosti na délce doložitelné praxe, 9. platová třída, po zapracování možnost osobního příplatku.


V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s vaší aktuální fotografií a motivační dopis do 8.6. 2025 na email: aneta.skulinova@plato-ostrava.cz. Do předmětu e-mailu uveďte VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ: Asistentka / Asistent.

Vaše materiály si pečlivě prostudujeme a v případě zájmu si vás nejpozději do 30. 6. 2025 pozveme na osobní schůzku.

 
Foto (c) Polina Davydenko